ОСНОВНА ШКОЛА,,МИША ЖИВАНОВИЋ''
МАРШАЛА ТИТА 12
12253 СРЕДЊЕВО
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ДОБАРА – ОГРЕВНО ДРВО
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
ЈАВНА НАБАВКА бр. 2/2014
ЈУН 2014 године
На основу чл. 39. и 61. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС” бр. 124/2012, у даљем тексту: Закон), чл. 6. Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова („Сл. гласник РС” бр. 29/2013), Одлуке о покретању поступка јавне набавке број 517 од 27.05.2014. године, Решења о образовању комисије за јавну набавку, број 517/1 од 27.05.2014. године, припремљена је:
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
за јавну набавку мале вредности
- НАБАВКА И ИСПОРУКА ОГРЕВНОГ ДРВЕТА
ЈН бр. 2/2014
Конкурсна документација садржи:
Поглавље
|
Назив поглавља
|
Страна
|
I |
Општи подаци о јавној набавци |
3 |
II |
Подаци о предмету јавне набавке |
4 |
III |
Врста, техничке карактеристике, квалитет, количина иопис добара, радова или услуга, начин спровођења контроле и обезбеђења гаранције квалитета, рок извршења, место извршења или испоруке добара, евентуалне додатне услуге и сл. |
5 |
IV |
Техничка документација и планови, односно документација о кредитној способностинаручиоца у случају јавне набавке финансијскеуслуге кредита |
5 |
V |
Услови за учешће у поступку јавне набавке из чл. 75. и 76. Закона и упутство како се доказује испуњеност тих услова |
6 |
VI |
Упутство понуђачима како да сачине понуду |
10 |
VII |
Образац понуде |
17 |
VIII |
Спецификација цене |
19 |
IX |
Модел уговора |
20 |
X |
Образац трошкова припреме понуде |
24 |
XI |
Образац изјаве о независној понуди |
25 |
I ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
1.Подаци о наручиоцу
Наручилац: Основна школа,,Миша Живановић''
Адреса: Маршала Тита бр. 12, 12253 Средњево
2. Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
3. Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. 2/2014 су добра – набавка и испорука огревног дрвета
- 03413000 дрво за огрев
4. Резервисана јавна набавка – НЕ
5. Контакт лице
Лице за контакт: Слађана Милосављевић, Е -mail адреса: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
II ПОДАЦИ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
1. Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. 2/2014 су добра – набавка и испорука огревног дрвета
- 03413000 дрво за огрев
2.Партије
Предмет набавке није обликован по партијама.
III ВРСТА, ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ, КВАЛИТЕТ, КОЛИЧИНА И ОПИС РАДОВА , НАЧИН СПРОВОЂЕЊА КОНТРОЛЕ И ОБЕЗБЕЂИВАЊА ГАРАНЦИЈЕ КВАЛИТЕТА, РОК ИЗВРШЕЊА И СЛ.
Огревно дрво 200 прм
Дрво за огрев (буква, храст , и мешано (мешавина букве и храста)
Облик дрвета: облице и цепанице дужине 1 метар +/- 5 цм. Облице пречника од 10-20 цм, а цепанице тетиве лука од 15-25 цм.
Квалитет дрвета: Понуђач је дужан да испоручи огрев одређеног квалитета, у складу са нормативима и стандардима за ту врсту добара.
Огревно дрво I (прве) класе.
Мерне јединице: Огревно дрво се слаже и продаје у просторним метрима (прм). Један просторни метар представља запремину сложеног дрвета у коцки димензије 1х 1х1 метар.
Понуђач је у обавези да приликом испоруке дрва у дворишту Наручиоца, иста уметри на месту које за то одреди наручилац.
Испорука дрва камионом одговарајућег габарита у складу са улазном капијом у ширини од 4 метра и величином дворишта Наручиоца.
Испорука дрва се обавља у дворишту Централне школе и истуреним одељењима школе:
- Основна школа,,Миша Живановић'' 12253 Средњево– 70 прм
- истурено одељење школе у Макцу- 52 прм
- истурено одељење школе у Дољашници– 8 прм
- истурено одељење школе у Чешљевој Бари – 8 прм
- истурено одељење школе у Гареву – 8 прм
- истурено одељење школе у Љубињу – 8 прм
- истурено одељење школе у Печаници – 8 прм
- истурено одељење школе у Царевцу –15 прм
- истурено одељење школе у Камијеву –8 прм
- истурено одељење школе у Десини – 15 прм
IV ТЕХНИЧКА ДОКУМЕНТАЦИЈА И ПЛАНОВИ
Конкурсна документација не садржи техничку документацију и планове
V УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛ. 75. И 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА
1. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛ. 75. И 76. ЗАКОНА
1.1. Право на учешће у поступку предметне јавне набавке има понуђач који испуњава обавезне услове за учешће у поступку јавне набавке дефинисане чл. 75. Закона, и то:
1) Да је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар(чл. 75. ст. 1. тач. 1) Закона);
2) Да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре(чл. 75. ст. 1. тач. 2) Закона);
3) Да му није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објављивањапозива за подношење понуде(чл. 75. ст. 1. тач. 3) Закона);
4) Да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији (чл. 75. ст. 1. тач. 4) Закона);
5) Да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке (чл. 75. ст. 1. тач. 5) Закона), ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом.
За предметну набавку није предвиђена дозвола посебним прописом.
6) Понуђач је дужан да при састављању понуде изричито наведе да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да гарантује да је ималац права интелектуалне својине (чл. 75. ст. 2. Закона).
1.2. Додатни услови у складу са чланом 76. Закона о јавним набавкама, које понуђач мора да испуни у поступку јавне набавке.
Наручилац није одредио додатне услове.
1.3. Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем, у складу са чланом 80. Закона, подизвођач мора да испуњава обавезне услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) Закона и услов из члана 75. став 1. тачка 5) Закона, за део набавке који ће понуђач извршити преко подизвођача.
1.4. Уколико понуду подноси група понуђача, сваки понуђач из групе понуђача, мора да испуни обавезне услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) Закона, а додатне услове испуњавају заједно.
Услов из члана 75. став 1. тач. 5) Закона, дужан је да испуни понуђач из групе понуђача којем је поверено извршење дела набавке за који је неопходна испуњеност тог услова.
2. УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ УСЛОВА
Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке, у складу са чл. 77. став 4. Закона, понуђач доказује достављањем Изјаве (Образац изјаве понуђача, дат је у поглављу V одељак 3.), којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава услове за учешће у поступку јавне набавке из чл. 75. и 76. Закона, дефинисане овом конкурсном документацијом.
Изјава мора да буде потписана од стране овлашћеног лица понуђача и оверена печатом.Уколико Изјаву потписује лице које није уписано у регистар као лице овлашћено за заступање, потребно је уз понуду доставити овлашћење за потписивање.
Уколико понуду подноси група понуђача,Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача и оверена печатом.
Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем, понуђач је дужан да достави Изјаву подизвођача (Образац изјаве подизвођача, дат је упоглављу Vодељак 3.), потписану од стране овлашћеног лица подизвођача и оверену печатом.
Наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора да тражи од понуђача, чија је понуда оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа о испуњености услова.
Ако понуђач у остављеном примереном року, који не може бити краћи од 5 дана, не достави на увид оригинал или оверену копију тражених доказа, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
Понуђач није дужан да доставља на увид доказе који су јавно доступни на интернет страницама надлежних органа.
Понуђач је дужан да без одлагања писмено обавести наручиоца о било којој промени у вези са испуњеношћу услова из поступка јавне набавке, која наступи до доношења одлуке, односно закључења уговора, односно током важења уговора о јавној набавци и да је документује на прописани начин.
3.ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ О ИСПУЊАВАЊУ УСЛОВА ИЗ ЧЛ. 75. и 76. ЗАКОНА
ИЗЈАВА ПОНУЂАЧА
О ИСПУЊАВАЊУ УСЛОВА ИЗ ЧЛ. 75. ЗАКОНА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ
НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
У складу са чланом 77. став 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу
И З Ј А В У
Понуђач_____________________________________________[навести назив понуђача] у поступку јавне набавке добара, број 2/2014, испуњава све услове из чл. 75. Закона, односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
1) Понуђач је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар;
2) Понуђач и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
3) Понуђачу није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објаве позива за подношење понуде;
4) Понуђач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије (или стране државе када има седиште на њеној територији);
5) Понуђач је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине и гарантује да је ималац права интелектуалне својине;
Место:_____________ Понуђач:
Датум:_____________ М.П. _____________________
Напомена:Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача и оверена печатом.
ИЗЈАВА ПОДИЗВОЂАЧА
О ИСПУЊАВАЊУ УСЛОВА ИЗ ЧЛ. 75. и 76. ЗАКОНА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ
НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
У складу са чланом 77. став 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник подизвођача,дајем следећу
И З Ј А В У
Подизвођач____________________________________________[навести назив подизвођача]у поступку јавне набавке добара, број 2/2014, испуњава све услове из чл. 75. Закона, односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
1) Подизвођач је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар;
2) Подизвођачи његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
3) Подизвођачу није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објаве позива за подношење понуде;
4) Подизвођач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије (или стране државе када има седиште на њеној територији).
Место:_____________ Подизвођач:
Датум:_____________ М.П. _____________________
Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем , Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица подизвођача и оверена печатом.
VI УПУТСТВО ПОНУЂАЧИМА КАКО ДА САЧИНЕ ПОНУДУ
1. ПОДАЦИ О ЈЕЗИКУ НА КОЈЕМ ПОНУДА МОРА ДА БУДЕ САСТАВЉЕНА
Понуђач подноси понуду на српском језику.
2. НАЧИН НА КОЈИ ПОНУДА МОРА ДА БУДЕ САЧИЊЕНА
Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Основна школа,,Миша Живановић'', Маршала Тита број 12, 12253 Средњево, са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку огревног дрвета, ЈН бр. 2/2014-НЕ ОТВАРАТИ”.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 13.06.2014. до 11.00 часова.
Јавно отварање понуда, одржаће се дана 13.06.2014. године у 11.30 часова.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти, односно кутији у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуда коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Понуда мора да садржи:
1. Изјаву о испуњавању услова из члана 75. и 76. Закона
2. Изјава подизвођача о испуњавању услова из члана 75. и 76. Закона (опционо)
3. Образац понуде
4. Образац структура цене
5. Модел уговора
6. Образац трошкова припреме понуде (достављање овог обрасца није обавезно)
7. Образац изјаве о независној понуди
8. Споразум учесника о заједничком подношењу понуде (опционо)
Обавеза понуђача је да је упознат са законима, прописима, стандардима и техничким условима који важе у Републици Србији.
Обавеза понуђача је да проучи конкурсну документацију, укључујући све прилоге, инструкције, форме, услове уговора и спецификације.
Понуда треба да садржи све доказе и обрасце дефинисане конкурсном документацијом. Сви обрасци морају бити попуњени, а сваки ОБРАЗАЦ потписан и оверен печатом од стране одговорног лица.
Свако поље (предвиђено за попуњавање), мора бити попуњено. У обрасцима где је предвиђено заокруживање, мора се заокружити одговарајуће.
Уколико се неко празно поље не треба понунити, на исто ставити косу црту (/)
Понуђач мора све обрасце и изјаве који су саставни део конкурсне документације попунити читко. Попуњени обрасци морају бити јасни, недвосмислени, потписани од стране овлашћеног лица и оверени печатом, у свему у складу са Конкурсном документацијом. Модел уговора потребно је попунити парафирати и оверити печатом на за то предвиђеном месту, чиме потврђујете да прихватате све елементе уговора.
Понуда мора да садржи све доказе дефинисане конкурсном документацијом.
Уколико понуђач начини грешку у попуњавању, дужан је да исту избели и правилно попуни, а место начињене грешке парафира и овери печатом.
3.ПАРТИЈЕ - не
4.ПОНУДА СА ВАРИЈАНТАМА
Подношење понуде са варијантама није дозвољено.
5. НАЧИН ИЗМЕНЕ, ДОПУНЕ И ОПОЗИВА ПОНУДЕ
У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду на начин који је одређен за подношење понуде.
Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
Измену, допуну или опозив понуде треба доставити на адресу: Основна школа,,Миша Живановић'' Мршала Тита 12, 12253 Средњево, са назнаком:
„Измена понуде за јавну набавку добара – огревно дрво , ЈН бр. 2/2014-НЕ ОТВАРАТИ” или
„Допуна понуде за јавну набавку добара – огревно дрво , ЈН бр. 2/2014 НЕ ОТВАРАТИ” или
„Опозив понуде за јавну набавку добара - огревно дрво , ЈН бр. 2/2014-НЕ ОТВАРАТИ” или
„Измена и допуна понуде за јавну набавку добара – огревно дрво, ЈН бр. 2/2014-НЕ ОТВАРАТИ”.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду.
6. УЧЕСТВОВАЊЕ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ ИЛИ КАО ПОДИЗВОЂАЧ
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити исто лице може учествовати у више заједничких понуда.
У Обрасцу понуде (поглавље VII), понуђач наводи на који начин подноси понуду, односно да ли подноси понуду самостално, или као заједничку понуду, или подноси понуду са подизвођачем.
7. ПОНУДА СА ПОДИЗВОЂАЧЕМ
Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем дужан је да у Обрасцу понуде (поглавље VII) наведе да понуду подноси са подизвођачем, проценат укупне вредности набавке који ће поверити подизвођачу, а који не може бити већи од 50%, као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача.
Понуђач у Обрасцу понуде наводи назив и седиште подизвођача, уколико ће делимично извршење набавке поверити подизвођачу.
Уколико уговор о јавној набавци буде закључен између наручиоца и понуђача који подноси понуду са подизвођачем, тај подизвођач ће бити наведен и у уговору о јавној набавци.
Понуђач је дужан да за подизвођаче достави доказе о испуњености услова који су наведени у поглављу V конкурсне документације, у складу са упутством како се доказује испуњеност услова (Образац изјаве из поглаваља V одељак 3.).
Понуђач у потпуности одговара наручиоцу за извршење обавеза из поступка јавне набавке, односно извршење уговорних обавеза, без обзира на број подизвођача.
Понуђач је дужан да наручиоцу, на његов захтев, омогући приступ код подизвођача, ради утврђивања испуњености тражених услова.
8. ЗАЈЕДНИЧКА ПОНУДА
Понуду може поднети група понуђача.
Уколико понуду подноси група понуђача, саставни део заједничке понуде мора бити споразум којим се понуђачи из групе међусобно и према наручиоцу обавезују на извршење јавне набавке, а који обавезно садржи податке из члана 81. ст.4. тач.1) до 6) Закона и то податке о:
- члану групе који ће бити носилац посла, односно који ће поднети понуду и који ће заступати групу понуђача пред наручиоцем,
- понуђачу који ће у име групе понуђача потписати уговор,
- понуђачу који ће у име групе понуђача дати средство обезбеђења,
- понуђачу који ће издати рачун,
- рачуну на који ће бити извршено плаћање,
- обавезама сваког од понуђача из групе понуђача за извршење уговора.
Група понуђача је дужна да достави све доказе о испуњености услова који су наведени у поглављуV конкурсне документације, у складу са упутством како се доказује испуњеност услова (Образац изјаве из поглављаVодељак 3.).
Понуђачи из групе понуђача одговарају неограничено солидарно према наручиоцу.
Задруга може поднети понуду самостално, у своје име, а за рачун задругара или заједничку понуду у име задругара.
Ако задруга подноси понуду у своје име за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци одговара задруга и задругари у складу са законом.
Ако задруга подноси заједничку понуду у име задругара за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци неограничено солидарно одговарају задругари.
9. НАЧИН И УСЛОВИ ПЛАЋАЊА, ГАРАНТНИ РОК, КАО И ДРУГЕ ОКОЛНОСТИ ОД КОЈИХ ЗАВИСИ ПРИХВАТЉИВОСТ ПОНУДЕ
9.1. Захтеви у погледу начина, рока и услова плаћања.
Рок плаћања је 45 дана, од дана пријема испостављене фактуре, након сваке испоруке.
Уз сваку фактуру, неопходно је доставити и потписану отпремницу од стране овлашћеног лица Наручиоца, којом је потврђен пријем добара.
Плаћање се врши уплатом на рачун понуђача.
Понуђачу није дозвољено да захтева аванс. Одложено плаћање је бузусловно, односно понуђач не може да захтева од наручиоца, издавање било какве писмене гаранције.
9.2. Захтеви у погледу гарантног рока
Наручилац није предвидео гарантни рок.
9.3.Захтев у погледу рока
Рок испоруке: испорука добара од 10.09.2014. године до 25.09.2014.године.
Место испоруке :У дворишту Централне школе и истуреним одељењима школе
- Основна школа,,Миша Живановић'' 12253 Средњево– 70 прм
- истурено одељење школе у Макцу- 52 прм
- истурено одељење школе у Дољашници– 8 прм
- истурено одељење школе у Чешљевој Бари – 8 прм
- истурено одељење школе у Гареву – 8 прм
- истурено одељење школе у Љубињу – 8 прм
- истурено одељење школе у Печаници – 8 прм
- истурено одељење школе у Царевцу –15 прм
- истурено одељење школе у Камијеву –8 прм
- истурено одељење школе у Десини – 15 прм
Испорука огрева, сваког радног дана у периоду од 8.00 до 14.00 часова, уз предходну најаву од најмање 3 сата, пре планиране испоруке.
9.4. Захтев у погледу рока важења понуде
Рок важења понуде не може бити краћи од 30 дана од дана отварања понуда.
У случају истека рока важења понуде, наручилац је дужан да у писаном облику затражи од понуђача продужење рока важења понуде.
Понуђач који прихвати захтев за продужење рока важења понуде на може мењати понуду.
9.5. Други захтеви: /
10. ВАЛУТА И НАЧИН НА КОЈИ МОРА ДА БУДЕ НАВЕДЕНА И ИЗРАЖЕНА ЦЕНА У ПОНУДИ
Цена мора бити исказана у динарима, са и без пореза на додату вредност, са урачунатим свим трошковима које понуђач има у реализацији предметне јавне набавке, с тим да ће се за оцену понуде узимати у обзир цена без пореза на додату вредност.
Понуђена цена је фиксна и укључује све зависне трошкове понуђача.
Ако је у понуди исказана неуобичајено ниска цена, наручилац ће поступити у складу са чланом 92. Закона.
Ако понуђена цена укључује увозну царину и друге дажбине, понуђач је дужан да тај део одвојено искаже у динарима.
11. ПОДАЦИ О ДРЖАВНОМ ОРГАНУ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЈИ, ОДНОСНО ОРГАНУ ИЛИ СЛУЖБИ ТЕРИТОРИЈАЛНЕ АУТОНОМИЈЕ ИЛИ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ., А КОЈИ СУ ВЕЗАНИ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде , пословна јединица Велико Градиште.
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине.
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике.
12. ПОДАЦИ О ВРСТИ, САДРЖИНИ, НАЧИНУ ПОДНОШЕЊА, ВИСИНИ И РОКОВИМА ОБЕЗБЕЂЕЊА ИСПУЊЕЊА ОБАВЕЗА ПОНУЂАЧА
Наручилац не захтева средства обезбеђења.
13. ЗАШТИТА ПОВЕРЉИВОСТИ ПОДАТАКА КОЈЕ НАРУЧИЛАЦ СТАВЉА ПОНУЂАЧИМА НА РАСПОЛАГАЊЕ, УКЉУЧУЈУЋИ И ЊИХОВЕ ПОДИЗВОЂАЧЕ
Предметна набавка не садржи поверљиве информације које наручилац ставља на располагање.
14. ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ИЛИ ПОЈАШЊЕЊА У ВЕЗИ СА ПРИПРЕМАЊЕМ ПОНУДЕ
Заинтересовано лице може, у писаном облику путем поште на адресу: Основна школа,,Миша Живановић'' Маршала Тита бр.12, 12253 Средњево или електронском поштом: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели , тражити од наручиоца додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде, најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуде.
Наручилац ће заинтересованом лицу у року од 3 (три) дана од дана пријема захтева за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације, одговор доставити у писаном облику и истовремено ће ту информацију објавити на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници.
Додатне информације или појашњења упућују се са напоменом „Захтев за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације,ЈН бр 2/2014“.
Ако наручилац измени или допуни конкурсну документацију 8 или мање дана пре истека рока за подношење понуда, дужан је да продужи рок за подношење понуда и објави обавештење о продужењу рока за подношење понуда.
По истеку рока предвиђеног за подношење понуда наручилац не може да мења нити да допуњује конкурсну документацију.
Тражење додатних информација или појашњења у вези са припремањем понуде телефоном није дозвољено.
Комуникација у поступку јавне набавке врши се искључиво на начин одређен чланом 20. Закона.
15. ДОДАТНА ОБЈАШЊЕЊА ОД ПОНУЂАЧА ПОСЛЕ ОТВАРАЊА ПОНУДА И КОНТРОЛА КОД ПОНУЂАЧА ОДНОСНО ЊЕГОВОГ ПОДИЗВОЂАЧА
После отварања понуда наручилац може приликом стручне оцене понуда да у писаном облику захтева од понуђача додатна објашњења која ће му помоћи при прегледу, вредновању и упоређивању понуда, а може да врши контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача (члан 93. Закона).
Уколико наручилац оцени да су потребна додатна објашњења или је потребно извршити контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача, наручилац ће понуђачу оставити примерени рок да поступи по позиву наручиоца, односно да омогући наручиоцу контролу (увид) код понуђача, као и код његовог подизвођача.
Наручилац може уз сагласност понуђача да изврши исправке рачунских грешака уочених приликом разматрања понуде по окончаном поступку отварања.
У случају разлике између јединичне и укупне цене, меродавна је јединична цена.
Ако се понуђач не сагласи са исправком рачунских грешака, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
16. ДОДАТНО ОБЕЗБЕЂЕЊЕ ИСПУЊЕЊА УГОВОРНИХ ОБАВЕЗА ПОНУЂАЧА КОЈИ СЕ НАЛАЗЕ НА СПИСКУ НЕГАТИВНИХ РЕФЕРЕНЦИ
Понуђач који се налази на списку негативних референци који води Управа за јавне набавке, у складу са чланом 83. Закона, а који има негативну референцу за предмет набавке који није истоврстан предмету ове јавне набавке, а уколико таквом понуђачу буде додељен уговор, дужан је да у тренутку закључења уговора преда наручиоцу банкарску гаранцију за добро извршење посла, која ће бити са клаузулама: безусловна и платива на први позив. Банкарска гаранција за добро извршење посла издаје се у висини од 15% од вредности уговора без ПДВ-а, са роком важности који је 30 (тридесет) дана дужи од истека уговора. Ако се за време трајања уговора промене рокови за извршење уговорне обавезе, важност банкарске гаранције за добро извршење посла мора да се продужи.
17. ВРСТА КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА НА ОСНОВУ КОЈИХ СЕ ДОДЕЉУЈЕ УГОВОР И МЕТОДОЛОГИЈА ЗА ДОДЕЛУ ПОНДЕРА ЗА СВАКИ ЕЛЕМЕНТ КРИТЕРИЈУМА
Избор најповољније понуде ће се извршити применом критеријума „економски најповољнија понуда“.
- понуђена цена 90 бодова (пондера) - ( најнижа / посматрана * 90)
- врста дрвета 10 бодова (пондера)
- буква 10 бодова
- храст 8 бодова
- мешано дрво 7 бодова (мешавина букве и храста)
УКУПНО: 100 бодова (пондера)
- најнижа: понуда са најнижом понуђеном ценом
- посматрана: понуда која се упоређује, односно она која се бодује
Најповољнија понуда је она која сакупи највећи број пондера.
18. ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА НА ОСНОВУ КОЈИХ ЋЕ НАРУЧИЛАЦ ИЗВРШИТИ ДОДЕЛУ УГОВОРА У СИТУАЦИЈИ КАДА ПОСТОЈЕ ДВЕ ИЛИ ВИШЕ ПОНУДА СА ЈЕДНАКИМ БРОЈЕМ ПОНДЕРА ИЛИ ИСТОМ ПОНУЂЕНОМ ЦЕНОМ
Уколико две или више понуда имају исти број пондера, као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је понудио букву по нижој цени, затим онај који је понудио храст по нижој цени, а уколико и даље две или више понуда имају исте параметре, као повољнија понуда сматраће се она са нижом ценом за мешано дрво. У случају да и даље постоје две или више истих понуда , као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача која је прва заведена код наручиоца.
19. ПОШТОВАЊЕ ОБАВЕЗА КОЈЕ ПРОИЗИЛАЗЕ ИЗ ВАЖЕЋИХ ПРОПИСА
Понуђач је дужан да у оквиру своје понуде достави изјаву дату под кривичном и материјалном одговорношћу да је поштовао све обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да гарантује да је ималац права интелектуалне својине. (Образац изјаве из поглавља V одељак 3.).
20. КОРИШЋЕЊЕ ПАТЕНТА И ОДГОВОРНОСТ ЗА ПОВРЕДУ ЗАШТИЋЕНИХ ПРАВА ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ СВОЈИНЕ ТРЕЋИХ ЛИЦА
Накнаду за коришћење патената, као и одговорност за повреду заштићених права интелектуалне својине трећих лица сноси понуђач.
21. НАЧИН И РОК ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА ПОНУЂАЧА
Захтев за заштиту права може да поднесе понуђач, односно свако заинтересовано лице, или пословно удружење у њихово име.
Захтев за заштиту права подноси се Републичкој комисији, а предаје наручиоцу. Примерак захтева за заштиту права подносилац истовремено доставља Републичкој комисији. Захтев за заштиту права се доставља непосредно, електронском поштом на e-mail: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели факсом на број 012/667-056 или препорученом пошиљком са повратницом.
Захтев за заштиту права се може поднети у току целог поступка јавне набавке, против сваке радње наручиоца, осим уколико Законом није другачије одређено. О поднетом захтеву за заштиту права наручилац обавештава све учеснике у поступку јавне набавке, односно објављује обавештење о поднетом захтеву на Порталу јавних набавки, најкасније у року од 2 дана од дана пријема захтева.
Уколико се захтевом за заштиту права оспорава врста поступка, садржина позива за подношење понуда или конкурсне документације, захтев ће се сматрати благовременим уколико је примљен од стране наручиоца најкасније 3 дана пре истека рока за подношење понуда, без обзира на начин достављања. У том случају подношења захтева за заштиту права долази до застоја рока за подношење понуда.
После доношења одлуке о додели уговора из чл. 108. Закона или одлуке о обустави поступка јавне набавке из чл. 109. Закона, рок за подношење захтева за заштиту права је 5 дана од дана пријема одлуке.
Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње наручиоца предузете у поступку јавне набавке ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење понуда, а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.
Ако је у истом поступку јавне набавке поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње наручиоца за које је подносилац захтева знао или могао знати приликомподношења претходног захтева.
Подносилац захтева је дужан да на рачун буџета Републике Србије уплати таксу од 40.000,00 динара са назнаком за јавну набавку бр.2/2014, корисник: Буџет Републике Србије).
Поступак заштите права понуђача регулисан је одредбама чл. 138. -167. Закона.
22. РОК У КОЈЕМ ЋЕ УГОВОР БИТИ ЗАКЉУЧЕН
Уговор о јавној набавци ће бити закључен са понуђачем којем је додељен уговор у року од 8 дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из члана 149. Закона.
У случају да је поднета само једна понуда наручилац може закључити уговор пре истека рока за подношење захтева за заштиту права, у складу са чланом 112. став 2. тачка5) Закона.
VII ОБРАЗАЦ ПОНУДЕ
Понуда бр.________________ од_____________2014. године, за јавну набавку добара - набавка и испорука огревног дрвета, ЈН број 2/2014
1)ОПШТИ ПОДАЦИ О ПОНУЂАЧУ
Назив понуђача: |
|
Адреса понуђача: |
|
Матични број понуђача: |
|
Порески идентификациони број понуђача (ПИБ): |
|
Име особе за контакт: |
|
Електронска адреса понуђача (e-mail): |
|
Телефон: |
|
Телефакс: |
|
Број рачуна понуђача и назив банке: |
|
Лице овлашћено за потписивање |
|
2) ПОНУДУ ПОДНОСИ:
А) САМОСТАЛНО |
Б) СА ПОДИЗВОЂАЧЕМ |
В) КАО ЗАЈЕДНИЧКУ ПОНУДУ |
Напомена: заокружити начин подношења понуде и уписати податке о подизвођачу, уколико се понуда подноси са подизвођачем, односно податке о свим учесницима заједничке понуде, уколико понуду подноси група понуђача
3) ПОДАЦИ О ПОДИЗВОЂАЧУ
1) |
Назив подизвођача: |
|
|
Адреса: |
|
|
Матични број: |
|
|
Порески идентификациони број: |
|
|
Име особе за контакт: |
|
|
Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач: |
|
|
Део предмета набавке који ће извршити подизвођач: |
|
2) |
Назив подизвођача: |
|
|
Адреса: |
|
|
Матични број: |
|
|
Порески идентификациони број: |
|
|
Име особе за контакт: |
|
|
Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач: |
|
|
Део предмета набавке који ће извршити подизвођач: |
|
Напомена:
Табелу „Подаци о подизвођачу“ попуњавају само они понуђачи који подносе понуду са подизвођачем, а уколико има већи број подизвођача од места предвиђених у табели, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког подизвођача.
4) ПОДАЦИ О УЧЕСНИКУ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ
1) |
Назив учесника у заједничкој понуди: |
|
|
Адреса: |
|
|
Матични број: |
|
|
Порески идентификациони број: |
|
|
Име особе за контакт: |
|
2) |
Назив учесника у заједничкој понуди: |
|
|
Адреса: |
|
|
Матични број: |
|
|
Порески идентификациони број: |
|
|
Име особе за контакт: |
|
3) |
Назив учесника у заједничкој понуди: |
|
|
Адреса: |
|
|
Матични број: |
|
|
Порески идентификациони број: |
|
|
Име особе за контакт: |
|
Напомена:
Табелу „Подаци о учеснику у заједничкој понуди“ попуњавају само они понуђачи који подносе заједничку понуду, а уколико има већи број учесника у заједничкој понуди од места предвиђених у табели, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког понуђача који је учесник у заједничкој понуди.
5) ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ – набавка и испорука огревног дрвета
Укупна цена без ПДВ-а |
|
Укупна цена са ПДВ-ом |
|
Рок и начин плаћања |
Потврђујем плаћање у року од 45 дана од дана пријема испостављене фактуре, након сваке испоруке |
Рок испоруке |
сукцесивна испорука од 10.09.2014. године до 25.09.2014.године |
Врста дрвета |
|
Рок важења понуде |
|
Датум Понуђач
М. П.
__________________________ ________________________
Напомене:
Образац понуде понуђач мора да попуни, овери печатом и потпише, чиме потврђује да су тачни подаци који су у обрасцу понуде наведени. Уколико понуђачи подносе заједничку понуду, група понуђача може да се определи да образац понуде потписују и печатом оверавају сви понуђачи из групе понуђача или група понуђача може да одреди једног понуђача из групе који ће попунити, потписати и печатом оверити образац понуде.
VIII Спецификација цене
Ред.бр |
ПРЕДМЕТ |
Количина |
Јед.цена |
Укупно |
1.
|
дрво_____________
|
200 прм
|
|
|
2. |
превоз |
по камиону |
|
|
3. |
истовар и паковање |
200 прм |
|
|
Укупно |
|
|||
ПДВ-е |
|
|||
Укупно са ПДВ-ом |
|
Датум Понуђач
М. П.
__________________________ ________________________
Образац попунити на следећи начин:
у колону „јединична цена“ унети цену по јединици мере без ПДВ-а
у колуну „укупно“ унети износ који се добије множењем јединичне цене и количине.
Напомена:
Образац понуђач мора да попуни, овери печатом и потпише, чиме потврђује да су тачни подаци који су у обрасцу наведени. Уколико понуђачи подносе заједничку понуду, група понуђача може да се определи да образац потписују и печатом оверавају сви понуђачи из групе понуђача или група понуђача може да одреди једног понуђача из групе који ће попунити, потписати и печатом оверити образац.
IX МОДЕЛ УГОВОРА
УГОВОР
за набавку добара
Закључен између:
Основна школа,,Миша Живановић'' ул. Маршала Тита бр.12 , коју заступа Живислав Животић , директор школе (у даљем тексту Наручилац), порески идентификациони број 102341334
и
__________________________________ са седиштем у ___________________, улица __________________________,бр._____, ПИБ _________________, Матични број _________
број рачуна ____________________, назив банке __________________, телефон ________, телефакс________________, кога заступа _______________________ (у даљем тексту: Добављач)
Опционо _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(у дата поља, унети податке за подизвођаче или учеснике у заједничкој понуди, уколико понуђач не наступа самостално)
Основ уговора:
ЈН број 2/2014
Број и датум Одлуке о додели уговора:_______________________(попуњава наручилац)
Понуда изабраног понуђача бр. _________ од ____________2014. године.
Члан 1.
Уговорне стране констатују:
- да је Наручилац, на основу чл. 39. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“, број 124/2012, спровео поступак јавне набавке мале вредности , ред. бр.2/2014;
- да је Добављач, доставио понуду бр. ______ од ________ 2014. године (у даљем тексту: Понуда) која је саставни део овог уговора, иста је заведена код Наручиоца, под бројем ______________од ___________2014. године (попуњава наручилац);
- да понуда у потпуности одговара условима из конкурсне документације.
ПРЕДМЕТ УГОВОРА
Члан 2.
Предмет уговора је купопродаја 200 прм, огревног дрвета - ______________ (навести врсту дрвета), у складу са конкурсном документацијом.
ЦЕНА И НАЧИН ПЛАЋАЊА
Члан 3.
Уговорена вредност добара износи _____________ динара, без обрачунатог ПДВ-а, односно ____________ динара са ПДВ-ом, уговорена вредност је фиксна.
Уговорену вредност чини:
- огревно дрво, превоз, истовар и паковање (метрење) у дворишту Основне школе,,Миша Живановић'' у Средњеву и истуреним одељењима школе, у свему према спецификацији, и сви остали зависни трошкови Добављача, настали у предметној набавци.
Члан 4.
Достављена фактура Наручиоцу , представља основ за плаћање испоручених добара.
Уз сваку фактуру, Добављач доставља и потписану отпремницу од стране овлашћеног лица Наручиоца, којом је потврђен пријем добара.
Наручилац се обавезује да у року од 45 дана од дана пријема исправно испостављене фактуре, уплати вредност исте, на рачун Добављача бр. ___________________, код ____________ банке .
У случају прекорачења рокова из предходног става овог уговора, Наручилац дугује Добављачу и износ законски затезне камате.
Добављач се обавезује да за свако неслагање или оспоравање дуговања, на које Наручилац укаже у року од 8 дана од пријема фактуре, обезбеди релевантне информације, и у зависности од њих, изврши потребне корекције фактуре.
ПРИМОПРЕДАЈА И РЕКЛАМАЦИЈА
Члан 5.
Добављач се обавезује да испоручи огревно дрво на следећим адресама у наведеној количини:
- Основна школа,,Миша Живановић'' 12253 Средњево– 70 прм
- истурено одељење школе у Макцу- 52 прм
- истурено одељење школе у Дољашници– 8 прм
- истурено одељење школе у Чешљевој Бари – 8 прм
- истурено одељење школе у Гареву – 8 прм
- истурено одељење школе у Љубињу – 8 прм
- истурено одељење школе у Печаници – 8 прм
- истурено одељење школе у Царевцу –15 прм
- истурено одељење школе у Камијеву –8 прм
- истурено одељење школе у Десини – 15 прм
Испорука огрева, може се вршити сваког радног дана у периоду од 8.00 до 14.00 часова, уз предходну најаву од најмање 3 сата, пре планиране испоруке.
Ако понуђач касни са испоруком добара више од 5 радних дана обавезан је да наручиоцу плати уговорену казну у висини од 5 % од вредности неиспоручене робе за сваки дан закашњења. Наручилац ће умањити испостављену фактуру Добављача за висину уговорене казне, без предходног упозорења и пристанка Добављача.
Наручилац има право на рекламацију врсте, квалитета и количине испоручених добара, у ком случају је дужан да уложи приговор.
У случају приговора на количину, Наручилац обавештава Добављача, који је дужан да на лицу места утврдити чињенично стање и о томе сачине заједнички записник.
У случају приговора на врсту и квалитет огрева, Наручилац одмах по сазнању за недостатке, обавештава Добављача који упућује стручно лице ради утврђивања чињеничног стања и о томе сачињавау записник.
Уколико Наручилац оцени да испоручено добро није стандардног квалитета или садржи било какав недостатак, Добављач је дужан да замени испоручено добро у року од 3 дана, од дана сачињавања записника.
Квалитет добара који су предмет овог Уговора мора у потпуности да одговара важећим домаћим или међународним стандардима за ту врсту робе.
ПРАВА И ОБАВЕЗЕ
Члан 6.
Добављач се обавезује да испоручи целокупну количину огрева, уговорене врсте и квалитета, закључно са 25.09.2014. године.
Добављач се обавезује да поштује важеће прописе у погледу сладиштења, чувања, транспорта и премештања добара, која су предмет овог Уговора.
Наручилац се обавезује да плати Добављачу уговорену цену за испоручена добра, у складу са прихваћеном понудом Добављача.
Уговорене стране се обавезују да другој страни доставе податке о свакој извршеној статусној или организационој промени, као и све друге промене везане за опште податке (текући рачун, адреса, овлашћена лица и др.).
ВИША СИЛА
Члан 7.
У случају наступања околности које ометају извршење уговорних обавеза једне и друге стране, а које се према важећим прописима сматрају вишом силом, уговорне стране се ослобађају извршења обавеза за време док такве околности трају, те по основу овог ниједна од уговорних страна нема право на било какву накнаду штете коју услед тога претрпи.
Уговорна страна погођена вишом силом дужна је писменим путем да обавести другу уговорну страну о настанку околности које спречавају извшење обавеза, као и тренутку престанка тих околности.
Уговорне стране се не могу позивати на вишу силу због околности које су им биле познате у тренутку закључења Уговора и преузимања уговорних обавеза.
ТРАЈАЊЕ УГОВОРА
Члан 8.
Овај Уговор може престати да важи и пре истека , реализације предметне набавке:
-Споразумом уговорних страна у писменој форми и без отказног рока;
-Једностраним раскидом од стране Наручиоца, уколико Добављач, делимично или у потпуности не извршава своје уговорне обавезе, или их извршава са закашњењем, са отказним роком од 7 дана од дана пријема обавештења о једностраном раскиду;
-Једностраним раскидом од стране Добављача, уколико Наручилац не испуњава своје уговорне обавезе, са отказним роком од 7 дана од дана пријема обавештења о једностраном раскиду;
-Једностраним раскидом од стране Наручиоца, у случају престанка потребе Наручиоца за даљом испоруком добара која су предмет овог уговора, у ком случају уговор престаје да важи даном пријема обавештења о престанку потребе за даљом испоруком добара, без обавезе Наручиоца да Добављачу надокнади евентуалну штету коју би услед тога претрпео и трошкове које је имао у вези са закључењем овог Уговора
- Једностраним раскидом од стране Наручиоца, у случају протока рока за окончање рекламационог поступка са отказним роком од 7 дана од дана пријема обавештења о једностраном раскиду. У овом случају Наручилац има право на накнаду проузроковане штете.
- Једностраним раскидом од стране Наручиоца, уколико се у току трајања уговорног рока, испоручи добро које не одговара захтевима Наручиоца са отказним роком од 7 дана од дана пријема обавештења о једностраном раскиду
-У другим случајевима предвиђеним Законом и овим Уговором.
За време отказног рока уговорне стране су обавезне да у потпуности извршавају своје уговорне обавезе на начин и под условима утврђеним овим Уговором.
ОСТАЛЕ ОДРЕДБЕ
Члан 9
На односе које нису уредиле овим Уговором, уговорне стране су сагласне да ће се примењивати одредбе Закона о облигационим односима и других прописа који се односе на предмет овог Уговора.
Члан 10.
Уговорне стране су сагласне да евентуалне спорове који настану током важења уговора решавају споразумно, а уколико то није могуће, уговара се надлежност Привредног суда у Пожаревцу.
Члан 11.
Уговорне стране сагласно изјављују да су уговор прочитале, разумеле и да уговорне одредбе у свему представљају израз њихове стварне воље.
Овај Уговор је сачињен у 4 (четри) истоветна примерка, по два за сваку уговорну страну.
Сваки уредно потписан и оверен примерак уговора представља оригинал и производи једнако правно дејство.
НАРУЧИЛАЦ ДОБАВЉАЧ
_________________________ ________________________
.
X ОБРАЗАЦ ТРОШКОВА ПРИПРЕМЕ ПОНУДЕ
У складу са чланом 88. став 1. Закона, понуђач__________________________[навести назив понуђача], доставља укупан износ и структуру трошкова припремања понуде, како следи у табели:
ВРСТА ТРОШКА |
ИЗНОС ТРОШКА У РСД |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКУПАН ИЗНОС ТРОШКОВА ПРИПРЕМАЊА ПОНУДЕ |
|
Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.
Ако је поступак јавне набавке обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су израђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.
Напомена: достављање овог обрасца није обавезно
Датум: М.П. Потпис понуђача
___________________ _____________________
XI ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ
У складу са чланом 26. Закона, __________________________________________________,
(Назив понуђача)
даје:
ИЗЈАВУ
О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујем да сам понуду у поступку јавне набавке добара – набавка и испорука огревног дрвета , ЈН бр. 2/2014, поднео независно, без договора са другим понуђачима или заинтересованим лицима.
Датум: М.П. Потпис понуђача
___________________ _____________________
Напомена: услучају постојања основане сумње у истинитост изјаве о независној понуди, наручулац ће одмах обавестити организацију надлежну за заштиту конкуренције.Организација надлежна за заштиту конкуренције, може понуђачу, односно заинтересованом лицу изрећи меру забране учешћа у поступку јавне набавке ако утврди да је понуђач, односно заинтересовано лице повредило конкуренцију у поступку јавне набавке у смислу закона којим се уређује заштита конкуренције. Мера забране учешћа у поступку јавне набавке може трајати до две године.
Повреда конкуренције представља негативну референцу, у смислу члана 82. став 1. тачка2)Закона.
Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђачаиз групе понуђачаи оверена печатом.